středa 22. dubna 2009

218.den

Pohled z letadla, sice je to zakázané, ale neodolala jsem.
Sedli jsme si zrovna na křídlo, tak toho moc vidět nebylo, ale byla to nádhera.


Tahkle to vypadalo na letišti v Birminghamu, všude vajgly.


Tohle bylo nádherný, na vlakovém nádraží mělimisku pro psy, škoda, že Gastonek musel být doma.
Tak tohle už je v Londýně šli jsme k Pavlínce domů, po cestě byl kanál a tam si plula labuť tak první fotka z Londýna v 10 večer.
Tak jsem si myslela, že dnešek nebude tak hektický, ale celou dobu jsem žila v domnění že nám to letí až v 5 a protože nemáme zavazadla jen batohy, tak stačí když tam budeme tak 20 minut předem, tak Vašek udělal ještě jeden odtah a já pro jistotu koukla na letenky, no a tam bylo, že se brána zavírá ve 4.10 no a bylo pul 2. Tak jsme rychle vyrazili nejdřív k babičce do Bratronic, což je teda kousek od Prahy, ale je to zajížďka, museli jsme jí dát psa a honem na letiště, jak nemusím rychlou jízdu, tak jsem Vaškovi dovolila, ať jede co může abychom to ztihly, jeli jsme skoro všude 100/120, kdyby nás chytli policajti tak nevím co by nám řekli. naštěstí jsme vše ztihli. Priletěli jsme do Birminghamu a pak ještě dvě hodky vlakem do Londýna. Den byl opravdu hektický.

Žádné komentáře: