sobota 18. října 2008

31.den




Dnes jsem se zůčastnila protestního shromáždění proti cikánskému teroru v Litvínově. Určitě jste všichni tuto akci viděli v televizi , tam ukázali pouze to co se jim hodilo, nikde neukázali to, že na náměstí v Litvínově i na sídliští v Janově nebyli pouze radikálové, ale i občané města Litvínova i okolních měst a hlavně občané sídliště v Janově, kteří byli moc rádi, že se konečně za ně někdo postavil a snažil se vyřešit situaci s dnešními cikány. Bohužel mi přišlo, že policisté stáli spíš na straně cikánů a na radikály házeli špínu. Pan starosta místo toho, aby se ktomu vyjádřil tak akorát řekl, že akce je nepovolená a že jí rozpouští a pak utekl. Doufám že to trochu pomohlo a že lidé v Litvínově a Janově se budou mít lépe. jak na potvoru sem si zapomněla foťák, takže pár fotek, které bohužel nejsou moje

3 komentáře:

jitkom řekl(a)...

Souhlasím.V TV to celé otočili.To jsem viděla ten den jen odpolední zprávy a už jsem byla vytočená.Řekli tam,že romy napadli několikrát.Bydlet v Janově je hrůza hrůz.

Mája řekl(a)...

Já si myslím, že víc lidí má stejný názor, jako my lae ty nahoře s tím nechtějí dělat, ale až cikáni jednou udělají něco jejim dětem, nebo vnoučatům, tak už je sem nebudou stěhovat z Prahy, jako to dělá Šťovíček.

Barbora řekl(a)...

Děvčata, já to vidim jako začarovanej kruh! Oni s nima prostě nic dělat nebudou ať se děje cokoliv. A pokud někoho napadnou...no, nakonec vždycky se to dá nějak zakecat, jakože šlo o diskriminaci a oni se chudinky jenom bránily ne? Diskriminace je totiž první slovo, který se naučí (a hned po něm všechny ty vybraný) a celej život se tim oháněj, jen se na ně někdo křivě podívá...
Já bych to udělala jinak (pokud by to samozřejmě šlo, jakože to nejde) - já bych přestěhovala všechny normální lidi pryč a nechala je tam samotný, ať se tam pěkně vymlátí mezi sebou.